Skip to main content
  zondag, 15 juni 2014
  97 Replies
  4.3K Visits
  Subscribe
Zo, inmiddels in de auto achter m'n laptop, onderweg naar huis na een weer zeer geslaagd weekend. Verhalen en foto's  video en "sterke" verhalen volgen later.  ;D


9 jaar geleden
·
#393
Ik merk het al, ik had erbij moeten zijn!! wat een geweldige verhalen weer! :)
Was er eigenlijk nog ergens sprake van een knip in de weg of niet :)
9 jaar geleden
·
#392
Ook ik ben benieuwd naar dag 2! Ik zat met een big smile te lezen naar dag 1 ;D!
9 jaar geleden
·
#391
Leuk verhaal Jan, ik ben benieuwd wat je over dag 2 gaat vertellen.
9 jaar geleden
·
#390
Vrijdag de 13e ?!
[hr]
Normaal zou je zeggen dat vrijdag de 13e een “ongeluksdag” is. Echter vrijdag 13 juni 2014 was het tegendeel waar. Het was weer de dag voor de 4Landenrit en ik zou hem dit jaar voor de 3e keer mogen meemaken als NaviJan aan de zijde van Wouter. De paden op, de lanen in.

De voorpret was voor mij al enige tijd geleden begonnen. ‘s Middags  rond 14:00 werd ik opgepikt door Wouter om bepakt en bezakt richting het zonnige zuiden af te reizen. Omdat ik Tim via Nick mijn “bakkie” , zeg maar gerust bak,  had beloofd mee te nemen, sjouwde ik me een breuk aan m’n bagage. Daar ga je dan met het “travel light” idee.
De reis richting Weert begon al lekker, file op de A2 richting zuiden vanwege kijkers naar een ongeval op de andere rijbaan. Traditioneel begon het gehele verhaal weer bij de MacDonald’s Geldermalsen om vervolgens via de Shell in Weert in te checken in ons hotel. Dit keer zaten we niet gezamenlijk in één hotel, omdat in eerste instantie het andere hotel vol was. Dit omdat er wat meer deelnemers zouden zijn dan uiteindelijk zijn meegegaan. Het hotel van Martijn (REFZ), Leo en Nick lag op een op het eerste oog pitoreske plek.... tot we er op het terras achterkwamen dat er met regelmaat van de klok een hele fijne trein virtueel door de hotelkamers denderde.
Na een lekker koud biertje en warm diner zijn we gezamelijk voetbal gaan kijken: Nederland – Spanje. Wouter en ik hadden al wel besloten om na de 1e helft naar ons hotel terug te gaan, omdat het erg vroeg dag zou zijn de 1e dag van de 4Landenrit, 05:45 wel te verstaan en ook al omdat ik persoonlijk had verwacht dat Nederland zou verliezen, niet wetende hoe ver ik er naast zou zitten.

Zaterdag 14 juni 2014 1e dag 4Landenrit
[hr]
05:45 Rise en shine. Na een te korte nacht moesten we rond 07:00 aan de start verschijnen. En dat ging niet al te gemakkelijk na een wederzijds snurkconcert tussen Wouter en mij en de kuilen in ons beider bed. Gelukkig hadden we wel koffie op de kamer en na een bak oploskoffie en hoestend hangend uit het hotelraam te hebben genoten van onze eerste ochtendpeuk, snelden we ons naar de spotgoedkope parkeergarage, slechts €3,- voor één nacht, om naar te start te rijden samen met Patrick en Lambert.
Na bij de start even kennis te hebben gemaakt met de andere “nieuwelingen” bij de 4Landenrit, Carel & Sandra, Tim & Judith, Martijn (Coronation) & Kristie snel de startbewijzen opgehaald en even later afgestempeld om vervolgens met gezwinde spoed van het startterrein te vertrekken.

Het was als de dag van gisteren, routeboekje in de klapper, pen erbij, camera’s aan, TOETTTT, had m’n blowhorn maar meegenomen om de cue voor de film straks makkelijker terug te vinden, en gaan met de banaan!
0,00 Vanuit uitrit SCHUTTERSHOEVE R
0,54 Bij STOP L (=DIESTERBAAN)
2,32 Kentekencontrole (ALLEEN voor auto’s) Denk aan uw stempel!!!
3,50 Uit het zicht van de controle onze antennes van de 27MC bakkies plaatsen. En, de “bak” bij Tim & Judith plaatsen, zodat zij ook konden meegenieten van het “getokkel” over het weer, recepten en andere zeer nuttige info tijdens de rit.

Moet wel zeggen dat dit soort communicatie zeker een aanvulling was tijdens de rit en ook al klopt het wat Martijn (REFZ) vertelde (de 80/20 norm) het zeker de verkeersveiligheid voor een groep van acht auto’s ten goede is gekomen. Want eigenlijk staat er in het regelement van de EMAC dat, en ik citeer: ”Ook het voeren van enigerlei zendapperatuur is niet toegestaan”.  Hierop zou uitsluiting / diskwalificatie kunnen staan.
Met een gezwinde doch verantwoordelijke spoed vertrokken we over “bekend voorkomende” wegen. Menig maal heb ik samen met Wouter in een deuk gelegen over de zeer hoogwaardige gesprekken en meningen die werden gedeeld over onze bakkies. Het weer was trouwens prima de eerste dag, licht bewolkt en geen spatje gezien. Zou de eerste keer zijn in drie jaar dat we geen hele regendag hadden. Wat wil een 4Landenrit rijder nog meer!

Het genot als NaviJan was er weer helemaal en op naar het drielandenpunt en de braadworsten! De eerste twee etappes verliepen soepel en gestaag, al is het rijden in een colone van inmiddels acht auto’s toch weer net iets anders dan de zes van vorig jaar. Ondanks dat het voor alle nieuwelingen even wennen was in het begin, gingen we als een trein, soms letterlijk, door de prachtige landschappen. Soms leek het net op een treintje van de DKDB, zo strak werd er gereden. Petje af voor alle volgers, al dan niet met ervaring. Kan me trouwens wel een heel klein beetje voorstellen dat het voor andere rijders van de 4Landenrit als “verkeersonveilig” overkwam. Zij wisten niet dat wij tijdens de crusiale momenten van “high speed” continu in contact met elkaar stonden en elkaar bijvoorbeeld konden melden dat er veilig "blind" ingehaald kon worden omdat er geen tegemoet komend verkeer was..
Na de verplichte pauze ging het, net als voor de pauze, als een trein. Op naar de finish! O, stop, eerst “even” alle antennes verwijderen, want stel je voor dat we dag twee niet zouden mogen starten gezien het regelement. Al waren we er wel mee weggekomen tijdens de controles en de vragen waar die lange antenne toch voor was. Uhhhhh, GPS?!

Via een niet nader te noemen Duitse discounter (maar was in elk geval níet de Aldi!), waar Wouter voor bijna niks even een doos Prosecco insloeg, vervolgden we onze weg naar ons pitoreske hotel op weg naar das Grosse Bier en Snitzel. Nadat er wat verwarring was geweest over het aantal nachten, namen en kamers eindelijk ingecheckt bij het meest gastvrije, flexibele en vriendelijke hotel in de omgeving van Schweich hebben we, nadat Tim en Judith ook weer in de wakkere wereld waren, een heerlijk diner genoten. Na het eten nog even een after diner biertje gedaan en de eerste dag na / doorgesproken. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het, ondanks dat het even wennen was voor de nieuwkomers, een zeer, erg, ik zeg super geslaagde eerste dag was.
En zo ging ik toch weer later naar bed dan eigenlijk de bedoeling was.... maar wat heb ik gelachen / genoten! Thanx guys!

Zondag 15 juni 2e dag 4Landenrit
[hr]
06.45 We mogen uitslapen vandaag!! :) Standaard is de starttijd op zondag 1 uur later dan op zaterdag, dus na een stuk beter geslapen te hebben dan gisteren fris en fruitig het bed uit.. Na de broodnodige persoonlijke verzorging de tassen ingepakt, auto's ingeladen en op naar het ontbijt. Ook hier blijkt weer de duitse service-gerichtheid want terwijl je normaal gesproken pas om 08.00 kunt ontbijten hebben ze speciaal voor onze groep het ontbijt al om 07.30 klaarstaan. Heerlijke verse (warme!) kaiserbrötchen, orangensaft, beleg, versgekookt eitje en natuurlijk de onontbeerlijke koffie!
Na deze copieuze maaltijd de motoren aangeslingerd en rustig onderweg naar de start in Schweich...

En dan gebeurt het...: 2 kilometer voor de startlokatie bij het invoegen op de B53 schiet er vlak voor Wouter's auto van onder de vangrail een ree de weg op! Vol in de ankers is geen optie want dan veroorzaken we een kettingbotsing van CBC'ers (iedereen staat tenslotte "op z'n gas" om in te voegen), dus ondanks een uitwijkmanoeuvre wordt de ree toch met een akelige klap geraakt en via het rechtervoorwiel weggeslingerd.. Uiteraard direct teruggestuurd de invoegstrook op en gestopt om te kijken of er nog iets te redden viel, maar helaas blaast de ree op het moment dat Martijn (Coronation) bij hem/haar gaat kijken de laatste adem uit...  :'(

WAARSCHUWING: Onderstaande beelden zijn niet geschikt voor jeugdige kijkers!!

http://www.youtube.com/watch?v=Jqtf91u65Pc

Omdat de ree toch reeds overleden is en hulp niet meer zou baten besluiten we verder te rijden naar de startlokatie (waar we om 08.28 moeten zijn) en de aanrijding telefonisch te melden bij de Polizei.. (Klinkt allemaal redelijk "klinisch" zoals ik (Wouter) het hier neertyp, maar geloof me: zoiets gaat je niet in de 'kouwe kleren zitten' ondanks dat aan de beelden te zien is dat de aanrijding echt absoluut niet te voorkomen was geweest...)

Zo gezegd zo gedaan en we arriveren bij de startlokatie van Dag 2 op het parkeerterrein van een duitse discounter, waarvan de naam ábsoluut niet genoemd mag worden, om ons te melden bij de organisatie en de routebeschrijving en stempelkaart in ontvangst te nemen... Zodra we de routebeschrijving en stempelkaart mèt startstempel veilig in handen hebben gaan de 27MC-antennes weer het dak op want: "We hebben de routebeschrijving tenslotte toch al en als ze ons willen diskwalificeren is dat dan maar jammer!"  ;D Terwijl we bezig zijn met de laatste voorbereidingen worden we als groep aangesproken door een lid van de organisatie dat er klachten binnen zijn gekomen over ons rijgedrag op Dag 1...  :o  :o Met name het "onverantwoordelijk inhalen in blinde bochten" komt naar voren dus we hebben al snel het vermoeden dat de "vrienden van Nick" in een groene Passat die gisteren steeds de boel ophield o.a. verantwoordelijk zijn voor dit "stichtelijke praatje van de organisatie"!! Echter, zoals al eerder gemeld, kunnen wij als groep door het gebruik van de (door de organisatie niet toegestane) 27MC-apparatuur op punten inhalen waar ieder weldenkend alleen rijdend mens het niet in zijn hoofd zou halen! Dit omdat de koprijders de anderen kunnen informeren dat de weg vrij is en er dus derhalve "compleet blind" kan worden ingehaald.. Maarja, leg dat de gemiddelde 4Landenrijder maar eens uit!! ;) Anyway, nadat een uiterst vriendelijke dame die samen met haar echtgenoot en hond ook deelnam aan de rit (niet in onze groep!) de official vertelde dat ons gedrag reuze meeviel (Dankuwel vriendelijke mevrouw, U snapte het tenminste!) konden we dan alsnog aanvangen met het rijden van Dag 2...

Het eerste stuk tot aanwijspunt (3) 0,36 km reden Wouter & NaviJan voorop. Hierna is het NaviCarel & Sandra. Is ook wel weer eens lekker en het tempo lag er niet lager om. Sandra bleek ook een zogeheten “gasvoet” te hebben, erg aangenaam. Het weer was deze dag perfect in tegenstelling tot de vorige 2 jaren, waar we de 2e dag telkens door de vele druppels op de voorruit moesten turen of we geen aanwijzing, huisnummer, kapelletje op Y-sprong zouden missen.
Het rijden tot aan de Shell in Luxemburg, waar we even goedkope brandstof insloegen (echt niet normaal zo groot de verschillen zijn met Nederland), waardoor sommige hun auto verwende met brandstof van extra kwaliteit en dachten hierdoor nog sneller te kunnen rijden.

Wouter, NaviJan en REFZ reden hier dus verkeerd, bij de Shell gelijk rechtsaf geslagen, fout! Maar hier kwam ook weer het gebruik van de “bakkies” tot z’n recht. NaviCarel & Sandra reden de juiste route en na via de “bakkies” het juiste punt in de route weer terug te hebben gevonden, kon ons treintje de route weer vervolgen. REFZ bleek trouwens al iets eerder op de foutieve te route zijn gekeerd, na te verstaan ergens op de snelweg of de aanloop er naartoe.
Na ergens een beetje in de war te waren geweest, wat ook kwam door de aankoniging van het bordje “Hawaii Party – Assel Burren” of we nou wel of niet de steile weg naar boven moesten nemen, wat wel het geval bleek, namen Wouter en NaviJan het stokje weer voor een korte tijd over aan de kop.
Hierna was het de beurt aan NaviPatrick & Lambert. En ook Lambert bleek een goede “gasvoet” te hebben. Dit hebben ze een dik uur perfect gedaan! Tot aan de controle gelijk na een bocht. Hier hebben Wouter en NaviJan weer het voortouw genomen. Levensgevaarlijk trouwens, de tijdrijders wachtend net na een bocht als je met een lichtsnelheid van 10[sup]-7[/sup] komt aankarren! Wederom lang leve de “bakkies”!

http://www.youtube.com/watch?v=YcPzsQAah_s

Na enige tijd, en inmiddels de bekende “toren” in zicht voor de oudgedienden, bereikten we de vaste tussenstop. Geen “fancy” restaurant, omdat we hier het eerste jaar nogal wat vertraging hadden opgelopen. Gingen door de nogal trage service als één van de laatste weg, als we niet de laatste waren.
Lekker aan de voor de zoveelste keer patat met... WORST

Na verloop van tijd werd het “wij” REFZ, REFZ & NaviREFZ, alleen “lullen”, sturen, en om je heen kijken naar de ongelovelijke mooie vergezichten. Dit is niet al te best voor de navigatie binnen de Hippocampus van “de man”.

Het stokje werd weer overgenomen qua Navi en dit is prima gegaan ook tijdens het afwisselen van de Navi-taken tussen Carel, Sandra, REFZ & Patrick. Even afgezien van het stukje dat NaviJan een brug, sorry, bladzijde te ver zat in verband met z’n plakvingers van de overheerlijke ontbijtkoek van een wederom niet nader te noemen discounter.

185 -  Na H 5 rechtdoor (Check)
186 - Na H 3 viersprong R (WTF)


We konden met geen enkele mogelijkheid nummer 186 en de viersprong vinden. En je blijkt ergens wel even iets tegen te komen wat op de nummers 187 t/m 192 lijkt. Gegokt en misgegokt. Terug, dus overnieuw. En weer konden we de beruchte viersprong niet vinden. Na overleg te hebben gehad via de “bakkies”, besloten om dan maar op de navigatie door te rijden naar de finish in de hoop geen controlepunt te hebben gemist.
Eureka, bij puur toeval zaten we op de uiteindelijke route met routenummer 193 – Rtd Ri Weert 16 En nog eentje, 194 – Plnb BOCHHOLT. Yes!!!!
19:19:42 uur kwamen we na twee en een halve dag met acht auto’s weer veilig en wel terug op de plek waar we waren begonnen. Dik 760 km verder, een spiegel en wat lak armer en een hoop ervaringen, lach- en snurkmomenten en zelfkennis rijker, rijker in of de beperking van het kunnen van de auto, navigator of bestuurder.

Na de laatste stempel en de welbegeerde beloning in ontvangst te hebben genomen de navigatie aangezet richting de McDonald’s om hier als “vanouds” af te sluiten.

Tim & Judith leverden met weemoed het geleende “bakkie” in, we spraken nog wat na onder het genot van de o zo bekende caloriënbommen van de Mac en gingen met een naar mijn idee voldaan en moe gevoel ons eigen weg, maar niet na toch even getest te hebben hoe ver we nou bereikbaar waren.
Thuis aangekomen was ik moe, voldaan en weer een hoop ervaringen,indrukken en gesprekken rijker.


9 jaar geleden
·
#389
@Martijn geweldige samenvatting van een geweldig weekend had het niet anders kunnen vertellen.

@Jan wat een heerlijk weggetje was dat zeg!
9 jaar geleden
·
#388
Een klein stukje om te laten zien waarom de 4Landenrit nou zo leuk is  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=a5jezFnVEqA

EDIT: Inmiddels in HD, had de verkeerder codec  :o


9 jaar geleden
·
#387
Vrijdagmiddag de 13e ben ik om 13.00 uur vertrokken om richting het zuiden van het land te rijden. Met Nick en Leo had ik bij Breukelen langs de A2 afgesproken om vanaf daar samen verder te rijden en met Wouter en Jan hadden we bij Geldermalsen afgesproken. Vanaf Geldermalsen zijn we met 4 auto's verder gereden richting het hotel in Baexem waar Nick, Leo en ik die nacht zouden overnachten en Wouter en Jan zaten in een ander hotel in de buurt. Nadat Wouter en Jan hadden ingecheckt bij hun hotel kwamen zij naar het hotel in Baexem waar we samen gezellig wat hebben gedronken op het terras. Rond 19.00 uur arriveerden Patrick en zijn bijrijder Lambert en toen hebben we samen wat gegeten op het terras, na het eten gingen Patrick en Lambert naar hun hotel (hetzelfde hotel als Wouter en Jan). Nick, Leo, Wouter, Jan en ik hebben in het hotel de eerste helft van de voetbalwedstrijd gekeken en daarna zijn Wouter en Jan richting hun hotel gegaan. Omdat we de volgende ochtend al om 07.00 uur bij het startpunt van de Vierlandenrit moesten zijn, zijn we na de eerste helft naar onze kamers gegaan.

De volgende ochtend ging de wekker af om 05.45 uur, snel even douchen en aankleden, broodje smeren en na twee kopjes koffie om 06.30 uur in de auto richting het startpunt van de Vierlandenrit. Toen we daar aankwamen waren Wouter en Jan, Patrick en Lambert, Martijn, Carel en Tim met hun vriendinnen er ook en was de groep compleet. Na een korte briefing met de groep met een uitleg over het verloop van de eerste dag van de Vierlandenrit hebben we toen onze stempelkaarten en de routebeschrijving opgehaald en zijn we als groep rond 07.30 uur vertrokken. Zes van de acht auto's waren voorzien van een 27mc bakkie en daarmee konden we onderweg contact met elkaar houden, dat contact bestond voor 20% uit het geven van aanwijzingen m.b.t. de routebeschrijving en de te volgen route en de andere 80% was slap geouwehoer (de bekende 80/20 regel).  ;)

Tijdens de rit kom je op de route een aantal controleposten (ongeveer 15) tegen waar je een stempel moet halen, dat doe je door je stempelkaart vanuit de auto aan te geven om deze af te laten stempelen en dat is regelmatig een heel tafereel met vervelende "tijdrijders" die de boel ophouden door kort voor de controlepost stil te gaan staan, terwijl er in het reglement expliciet staat vermeld dat stilstaan met het zicht op een controlepost niet is toegestaan. Maar als wij dan als groep met 8 auto's aankomen raken die tijdrijders ineens in paniek want misschien missen ze dan wel hun "minuut van aankomst" en dat is niet goed voor hun score voor het klassement en dan gaan ze soms gewoon de rij inhalen en dubbel "parkeren" of andere vreemde acties. Als groep rijden wij niet voor het klassement en zou je jezelf er niet druk over moeten maken maar het gedrag van de tijdrijders is soms best irritant omdat wij ook gewoon door willen met de route en dan is een beetje plagen soms ook wel leuk.  ;)

Verder zijn er tijdens de rit 2 vaste tijdscontroles waar je de auto uit moet, eentje in het ochtenddeel en eentje in het middagdeel en daar tussen in zit een vaste rustpauze rond het middaguur waar we met de groep samen wat hebben gegeten. Aan het einde van dag 1 zijn we samen naar het hotel in de buurt gereden en daar hebben we samen eerst wat gedronken om daarna samen wat te eten. Na het eten gingen twee "koppels" naar hun kamer en de rest van de groep heeft samen nog wat gedronken en nagepraat over de rit. Tussendoor moest ik de accu's van mijn GoPro camera's opladen en de data van de SD kaarten op mijn laptop zetten en het filmmateriaal van dag 1 is 96GB.  :o

De volgende ochtend start je een uur later dan de dag ervoor en daardoor hadden we 's morgens iets meer tijd waardoor we samen hebben ontbeten om daarna om 08.00 uur naar het startpunt van dag 2 te rijden. Nadat we amper het dorp uit waren stopte de hele groep ineens omdat Wouter (die op kop reed) helaas een ree had aangereden. Zoiets gebeurt echt in een split second en de aanrijding was echt niet te voorkomen... Na de aanrijding lag de ree stil op de weg bij de vangrail en was het door de klap vrijwel direct overleden. Omdat we als groep echt door moesten zijn we daarna doorgereden en heeft Wouter de aanrijding telefonisch gemeld bij de Duitse Politie. Bij het startpunt van dag 2 krijg je een nieuwe stempelkaart en routebeschrijving en zijn we rond 08.30 uur gestart en het verloop van dag 2 is verder hetzelfde als dag 1, alleen de route is dan natuurlijk anders.  :D

Tijdens de ritten op dag 1 en 2 hebben Wouter en Jan (deels uit traditie) grote delen op kop gereden maar ook Carel, Martijn en Patrick met hun bijrijders hebben stukken op kop gereden en dat ging allemaal prima en zonder problemen. Maar aan het einde van dag 2 met nog zo'n 12 km te gaan, was de routebeschrijving ineens niet helemaal duidelijk en hebben we echt lopen zoeken hoe we verder moesten, tot we ineens toch weer op de goede route zaten en we de rit konden afmaken en netjes bij het eindpunt aankwamen. Bij het eindpunt lever je vervolgens je stempelkaart in en dan krijg je een gedenktegel. Daarna zijn we met de groep naar de McDonalds in Nederweert gereden om daar nog even wat te eten en daarna zijn we allemaal richting huis vertrokken. Wouter, Nick, Leo, Tim en ik hebben toen nog een groot deel van de route richting huis samen gereden.
 
Waarom rijden we namens de CityBugClub de Vierlandenrit nu al voor de derde keer en wat is nu die speciale Vierlandenrit beleving?
Het antwoord op die vraag is voor iedere deelnemer waarschijnlijk verschillend maar ik zal hier mijn beleving eens onder woorden proberen te brengen.

De Vierlandenrit is voor mij een soort mini vakantie met een groep (auto)vrienden die echt van autorijden houden en het leuk vinden om samen met anderen een toertocht te rijden. Je rijdt twee dagen ongeveer 350 km per dag over de mooiste en leukste weggetjes door pittoreske dorpjes en prachtige landelijke gebieden maar ook door de bergen met adembenemende vergezichten en wegen zoals op een circuit met haarspeldbochten en chicanes. Omdat je je ook stijgt en daalt in de bergen (o.a. de Eiffel) geeft dat voor mij altijd een extra dimensie en ik noem dat zelf altijd "3D-autorijden".  ;D

In Nederland rij ik zeer regelmatig toertochten en dat is ook altijd erg leuk maar behalve tijdens de Mergellandroute in Limburg kan je in Nederland eigenlijk nergens 3D-autorijden en daarom is de Vierlandenrit voor mij echt een verplicht nummer geworden dat ik de komende jaren nog heel graag wil blijven herhalen.

Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun deelname en de gezellige dagen die we samen hebben beleefd.
Verder wil ik Nick en Leo bedanken voor hun initiatief voor het maken van de speciale CityBugClub Vierlandenrit t-shirts.

Het filmmateriaal van dag 2 moet ik nog even op mijn laptop zetten maar dat zal ongeveer net zoveel zijn als dat van dag 1 dus in totaal zal het rond de 180-200GB zijn.
Al het materiaal moet nog worden bekeken en binnenkort zal ik alle data ook aan Jan geven die er daarna mee aan de slag zal gaan om er filmpjes van te maken.
Daarom wil ik Jan bij voorbaat bedanken want het het gaat weer een enorme klus worden.
9 jaar geleden
·
#386
The film advertised has been rated AWESOME ;D Hahaha
Geweldig gedaan Jan!
9 jaar geleden
·
#385
[quote author=REFZ link=topic=14441.msg284769#msg284769 date=1402917891]
Leuk man!!

Ik ben een verslagje aan het schrijven en dat zal ik straks even posten.



Thanx! Ik ook  ;D


9 jaar geleden
·
#384
Leuk man!!

Ik ben een verslagje aan het schrijven en dat zal ik straks even posten.
9 jaar geleden
·
#383
En hier de foto's van 2014  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=q71tl0jCdZc


9 jaar geleden
·
#382
Eenmaal thuis me auto uitgeladen en op de bank gezeten.
Even de totaal genegeerde mail van het weekend doorgenomen om er achter te komen dat er voor vanochtend een afspraak bij de tandarts was om 08.00  :D
Snel naar bed en als een zombie in de stoel bij de tandarts ;D

Ik heb dit hele weekend weer genoten! Het was super gezellig en heb weer veel gelachen.

Dat was het wel voor nu.
Eerst alles opruimen want het staat echt OVERAL :)
9 jaar geleden
·
#381
Ook net weer thuis aangekomen, na Lambert thuis te hebben gebracht.

Wat een fantastische rit was dat, heel vermoeiend, maar zeker de moeite waard om nog eens te doen.
En dan gelijk zo'n bakkie regelen zodat ik mee kan kletsen.

En nu lekker me bed in...
9 jaar geleden
·
#380
Zo wij zijn ook thuis. Was een mooi weekend. Vooral de bakkies waren een fijne aanvulling. Morgen meer reactie, nu slapen :).
9 jaar geleden
·
#379
Wat een GE-WEL-DIG weekend heb ik gehad zeg, TOP Vierlandenrit! Geen spijt van het bakkie, wat een lol hebben we gehad zeg! ;D

EDIT: GoPro beelden op m'n pc aan het zetten en morgen is kijken of het wat geworden is!
9 jaar geleden
·
#378
Zo, home again! Was allemachtig prachtig wederom!

*Over & Uit!* ;) ;D

est le ton qui fait la musique! [img]http://www.smiley-lol.com/smiley/deplacer/rallyecar2.gif[/img] [url=http://www.4landenrit.nl]4lr.nl[/url]

9 jaar geleden
·
#377
Heb nix vernomen hoor  ::) ::) ::)

http://www.youtube.com/watch?v=fAT2hi1bXYU


9 jaar geleden
·
#376
Was dat die groep met die antennes waar zoveel klachten over waren...?  ???  ;D
9 jaar geleden
·
#375
De Club van 2014 ;D
[img width=800 height=211]http://www.4landenrit.nl/images/groep_2014_watermark_klein.jpg[/img]


9 jaar geleden
·
#374
Ik ben ook net weer thuis en ik laat het voor nu even bij een korte reactie: het was weer een zeer succesvolle en gezellige Vierlandenrit!!

Deelnemers bedankt voor jullie deelname en gezelligheid.
  • Pagina :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er zijn nog geen antwoorden op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!